2006年10月26日 星期四

豁然玩耍

三乙班很厲害地拿了啦啦隊的級奬。雖然動作很"小朋友",但實在太有創意了,連我也不禁要跟他們跳起舞步來。

我們的口號,很惹笑的:
3B游水頂呱呱
速度絕對唔會差
小心照顧老人家
唔係睇到佢眼花
********************
你地晒冷
我地爆冷
奬牌堆到成座山
輸左點會追唔返
123
你咪以為我地淨係得把嘴
皆因我地有美腿
疊埋心水食你隻車
*********************
後來玩了一整天,先是自助餐,後是打羽看球和乒乓球,還拼了老命豁出去打了兩小時。晚上跟小組成員吃個飽再去探望牧者,回家時已經行屍走肉,很累!幸好明天不用上班。救命!我的腿痛死了。

沒有留言: